معاون عمرانی شهردار تبریز از تسریع روند بهره‌برداری کامل مرکز همایش‌های بین المللی خاوران خبر داد و گفت: تمامی موانع اجرایی برای تکمیل رفع شده است. سامان احمدزاده، افزود: بهره برداری کامل از این مرکز در گرو پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی این پروژه و تکمیل نهایی تأسیسات و تجهیزات است. وی که با هدف بازدید و […]

معاون عمرانی شهردار تبریز از تسریع روند بهره‌برداری کامل مرکز همایش‌های بین المللی خاوران خبر داد و گفت: تمامی موانع اجرایی برای تکمیل رفع شده است.

سامان احمدزاده، افزود: بهره برداری کامل از این مرکز در گرو پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی این پروژه و تکمیل نهایی تأسیسات و تجهیزات است.
وی که با هدف بازدید و مشاهده پیشرفت فیزیکی تکمیل نواقصات پارکینگ، تأسیسات برقی و مکانیکی مرکز همایش های بین المللی تبریز و بررسی مشکلات موجود در شهرداری منطقه۹ حضور یافته بود، پس از تشکیل جلسه با هادی بدری شهردار و معاون و کارشناسان حوزه فنی و عمرانی این منطقه و طی بازدید و شنیدن توضیحات حاضران به ویژه پیمانکار پروژه اظهار کرد: تمرکز اصلی این پروژه بر روی تکمیل و تجهیز نواقصات برقی و مکانیکی این مرکز در کنار تکمیل ابنیه مربوط به تأسیسات برقی و مکانیکی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز تصریح کرد: در واقع، بهره برداری کامل از این مرکز در گرو پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی این پروژه و تکمیل نهایی تأسیسات و تجهیزات است، از این رو، معاونت فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز درصدد پشتیبانی و همکاری تنگاتنگ و کامل با شهرداری منطقه ۹ است تا تمامی موانع و مشکلات موجود بر سر راه اجرای کامل این پروژه برطرف شده و شاهد بهره برداری کامل این پروژه کلان و راهبردی شهرداری کلانشهر تبریز در سال ۱۴۰۳ باشیم.

احمدزاده در پایان بازدید میدانی خود از مرکز همایش های بین المللی، اعلام کرد: به عنوان متولی پروژه های فنی و عمرانی شهرداری تبریز، آمادگی خود را برای طرح و بررسی کلیه موارد و موانع موجود این پروژه در کمیته های فنی و تخصصی این معاونت اعلام کرده و تلاش خواهیم کرد، با ارائه راهکارهای راهبردی و فنی – عملیاتی، گام های مؤثرتری برای تسریع در پیشرفت فیزیکی و تحقق کامل بودجه مصوب پروژه برداشته شود و کلیه مراحل ستادی و اجرایی طرح به سرعت نهایی و اجرایی شود.

  • نویسنده : فهیمه لطف الهی آرمان همدلی