مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از انجام مرحله داوری فراخوان ملی استقبال از بهار ۱۴۰۳ خبر داد.  سیامک آسیایی با اشاره به روند انتشار فراخوان ملی استقبال از بهار ۱۴۰۳ در سال جاری، تصریح کرد: برای تهیه و ساخت بهترین آثار حجمی هنری از المانهای نوروزی و استفاده از خلاقیت و […]

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از انجام مرحله داوری فراخوان ملی استقبال از بهار ۱۴۰۳ خبر داد.
 سیامک آسیایی با اشاره به روند انتشار فراخوان ملی استقبال از بهار ۱۴۰۳ در سال جاری، تصریح کرد: برای تهیه و ساخت بهترین آثار حجمی هنری از المانهای نوروزی و استفاده از خلاقیت و هنر هنرمندان صاحب سبک سراسر کشور، فراخوان ملی استقبال از بهار ۱۴۰۳ از طریق سامانه‌های مجاز و وسایل ارتباط جمعی از اول آذرماه سالجاری منتشر شد.

وی با اعلام اینکه این فراخوان به دلیل استقبال خوب هنرمندان تا دهم دی ماه سال جاری تمدید شد، افزود: در مجموعه ۱۷۵ اثر به دبیرخانه این فراخوان ملی ارسال شده است که آثار رسیده توسط کمیته داوران متشکل از اساتید و اعضای کمیته المان‌ها و آثار حجمی سازمان سیما، منظر و فضای سبز مورد داوری قرار می‌گیرد.
آسیایی همچنین با اشاره به اینکه آثار برگزیده توسط کمیته داوران فراخوان ملی عقد قرار داد و ساخته می‌شود،  خاطرنشان کرد: تلاش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز بر آن است بهترین المان‌ها و آثار حجمی مناسبتی و نوروزی را همزمان با فرا رسیدن سال جدید آماده و در سطح شهر نصب نماید.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین از هماهنگی با مناطق دهگانه شهرداری تبریز برای بررسی و اعلام نظر در مورد آثار حجمی پیشنهادی خبر داد که در کمترین زمان ممکن المانهای نوروزی پیشنهادی مناطق دهگانه توسط کمیته المان‌ها و آثار حجمی این سارمان بررسی و نتیجه جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

  • نویسنده : آرمان همدلی