چهره پیشکسوت، نماینده سازمان های مردم نهاد و خیّر برجسته اجتماعی تبریز گفت: همراهی شهرداری تبریز با سازمان های مردم نهاد در پیشبرد اهدافشان بسیار ارزشمند و ماندگار است. سعید جلالی در آیین اختتام نخستین جشنواره سمن‌های برتر تبریز اظهار داشت: به لحاظ مدنی و جایگاه تاریخی، نهاد شهرداری به صورت مستقیم با منافع “شهروندان” […]

چهره پیشکسوت، نماینده سازمان های مردم نهاد و خیّر برجسته اجتماعی تبریز گفت: همراهی شهرداری تبریز با سازمان های مردم نهاد در پیشبرد اهدافشان بسیار ارزشمند و ماندگار است.

سعید جلالی در آیین اختتام نخستین جشنواره سمن‌های برتر تبریز اظهار داشت: به لحاظ مدنی و جایگاه تاریخی، نهاد شهرداری به صورت مستقیم با منافع “شهروندان” ارتباط مستقیم دارد و هر عملی که در راستای تامین بسترهای مناسب برای فعالیت سمن ها شکل بگیرد، ارزشمند و قابل توجه است.

وی همدلی شهرداری تبریز با سازمان های مردم نهاد را مصداقی روشن و زنده از این همدلی توصیف کرد و افزود: اینکه سمن ها خود را با نهاد شهرداری بیگانه ندانند و امیدوار به همراهی آنها باشند، مهم و ارزنده است.

جلالی با اشاره به اهمیت حضور و توجه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به عنوان بخش مرتبط شهرداری با تشکل ها به این موضوع، افزود: نگاه نو داشتن به کار اجتماعی بسیار مهم است این می تواند در نتیجه بخشی مطلوب به کار اجتماعی با عقبه مردمی کمک کند.

آئین اختتام نخستین جشنواره سمن های برتر تبریز در محل سالن اجتماعات شهرداری تبریز با حضور مدیران فرهنگی و اجتماعی تبریز، فعالان حوزه اجتماعی و مدیران سازمان های مردم نهاد برگزار شد

  • نویسنده : فهیمه لطف الهی آرمان همدلی