شهردار تبریز به همراه ۲ عضو شورای اسلامی شهر با خانواده شهیدان والامقام محمدصادق و علیرضا نجار ازلی و فیروز رزاقی دیدار و گفتگو کرد. یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام محمدصادق و علیرضا نجار ازلی […]

شهردار تبریز به همراه ۲ عضو شورای اسلامی شهر با خانواده شهیدان والامقام محمدصادق و علیرضا نجار ازلی و فیروز رزاقی دیدار و گفتگو کرد.

یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام محمدصادق و علیرضا نجار ازلی  و فیروز رزاقی دیدار و گفتگو کرد.

هوشیار در این دیدارهای جداگانه با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی تک تک شهدای والامقام به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

وی در این دو دیدار خانواده‌های شهداء را از ارزشمندترین سرمایه‌های معنوی نظام برشمرده و گفت: خانواده‌های شهداء را باید الگوی صبر و استقامت در مقابل تحمل مشکلات خود بدانیم و یاد بگیریم که این عزیزان با تحمل چه سختی‌هایی و هجرانی خم به اَبرو نیاورده و پرصلابت پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستادند.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: یقین داریم به برکت خون پربرکت شهدا و مجاهدت‌های آنها در راه حفظ استقلال و کیان کشور و دین مقدس اسلام، مسیر رشد و توسعه جامعه هموار بوده و تنها با همان تفکر انقلابی و جهادی می‌توان قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیمود.

وی یادآور شد: بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده  شهدای والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

شهردار تبریز تاکید کرد: بر این باوریم که خانواده شهدا نور و چراغ هر محفلی هستند و باید تا می توانیم از برکات حضورشان بهره بگیریم و قدردانی خود را از فداکاری و صبوری این عزیزان اعلام کنیم.

وی افزود: این دیدار فرصتی برای زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره کسانی است که در شرایط سخت جان خود را تسلیم اسلام و میهن عزیزمان کردند و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و استمرار راه آنها، وظیفه‌ای شرعی و ملی است.

در پایان، شهردار تبریز با اهدا لوح هایی جداگانه از خانواده شهیدان والامقام محمدصادق و علیرضا نجار ازلی  و فیروز رزاقی قدردانی کرد.

شهید والامقام محمدصادق نجار ازلی متولد بیستم شهریور سال ۱۳۴۳ در تبریز در تاریخ پنجم مهر سال ۱۳۶۰ در عملیات خیبر به فیض شهادت رسید  و شهید والامقام علیرضا نجار ازلی متولد یکم مرداد سال ۱۳۳۸ در تبریز در تاریخ بیست و ششم بهمن سال ۱۳۶۴ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید والامقام فیروز رزاقی، متولد سیزده آبان سال ۱۳۴۶ در تبریز،   در تاریخ بیست و دوم مرداد ۱۳۶۶ در میمیک و عملیات کربلای ۵ به فیض شهادت نائل آمد

  • نویسنده : آرمان همدلی