شهردار تبریز با اشاره به ظرفیت‌های درآمدی جنوب غرب شهر گفت: پتانسیل های بسیاری برای کسب درآمدهای پایدار وجود دارد و به واسطه اقدامات موثر در این خصوص می‌توان خدمات ویژه ای برای رفاه و توسعه این منطقه برای سال آتی پیش بینی کرد.  یعقوب هوشیار ظهر امروز با حضور در شهرداری منطقه ۷ به بررسی برنامه‌ها، […]

شهردار تبریز با اشاره به ظرفیت‌های درآمدی جنوب غرب شهر گفت: پتانسیل های بسیاری برای کسب درآمدهای پایدار وجود دارد و به واسطه اقدامات موثر در این خصوص می‌توان خدمات ویژه ای برای رفاه و توسعه این منطقه برای سال آتی پیش بینی کرد.

 یعقوب هوشیار ظهر امروز با حضور در شهرداری منطقه ۷ به بررسی برنامه‌ها، پروژه‌ها و وضعیت فعالیت‌های این منطقه در حوزه‌های مالی، عمرانی و خدماتی پرداخت.

هوشیار در این بازدید بر اولویت‌بندی در برنامه‌ریزی‌ها با رویکرد خدمات رسانی به مردم به ویژه در محلات کم برخوردار تاکید کرد و گفت: اعتماد سازی مردمی برای جلب مشارکت شهروندان و توسعه عمرانی جنوب غرب تبریز بسیار حائز اهمیت است.

شهردار تبریز استفاده بهینه از ظرفیت‌های بالقوه منطقه ۷ را مهم دانست و افزود: ظرفیت های درآمدی منطقه بسیار زیاد بوده و پتانسیل های مختلفی برای کسب درآمدهای پایدار وجود دارد که به واسطه اقدامات موثر در این خصوص خدمات ویژه ای برای رفاه و توسعه این منطقه می‌توان پیش بینی کرد.

اصغر آدی بیگ شهردار منطقه ۷ تبریز نیز در این جلسه فعالیت‌های منطقه را در چندین حوزه نام برد که می‌توان به اجرای پروژه‌های متعدد از جمله پیاده راه فجر(نگارستان)، خانه های مادر و کودک، قرارگاه مسکن، مسیرگشایی های شهید صمدی و شهید سعیدی، پارک محله ای ابوذر و فاز ۲ مهر ولایت اندیشه که بدون وقفه در حال اجرا می باشد اشاره کرد.

شهردار منطقه ۷ گفت: چند پروژه مهم در این منطقه با جدیت در حال انجام است که تلاش می کنیم در موعد مقرر افتتاح و تقدیم شهروندان شود.

آدی بیگ از برنامه ریزی برای اجرای چندین پروژه مشارکتی و عمرانی خبر داده و افزود: توافقات اولیه با چندین سرمایه گذار برای احداث هایپر مارکت و فروشگاه در مساحت بزرگ و به شکل مدرن در محل فاز دوم پارک جدیدالاحداث مهرولایت اندیشه و احداث کلینیک درمانی در محل مشخص شده صورت گرفته که از برنامه های مهم شهرداری در حوزه های سرمایه گذاری طی سال آینده خواهد بود.

وی ضمن تشریح برخی از اقدامات شهرداران نواحی افزود: دامنه فعالیتهای شهرداران در چهار ناحیه منطقه هرروز گسترده تر و بیشتر می شود به طوری که در اشل کوچک شهردار منطقه اقدامات نظارتی از قبیل پروژه های عمرانی، خدماتی، شهرسازی و ملاقات بدون واسطه با مردم را انجام و بازوان توانمندی در منطقه محسوب می شوند که در سال آتی با بودجه بندی با محوریت نواحی نقش بسیار پررنگی در پیشبرد اهداف عالی شهرداری خواهند داشت.

  • نویسنده : آرمان همدلی