شهردار تبریز از بهره برداری فاز اول مجموعه فرهنگی ورزشی ۲۸ هزار متر مربعی ستارخان تا یک ماه آینده خبر داد.  یعقوب هوشیار با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت های موثر در حوزه های اجتماعی و سلامت بخش ورزشی است، افزود، پایین بودن سرانه ورزشی تبریز و اولویت بندی شورای شهر، ما را بر […]

شهردار تبریز از بهره برداری فاز اول مجموعه فرهنگی ورزشی ۲۸ هزار متر مربعی ستارخان تا یک ماه آینده خبر داد.

 یعقوب هوشیار با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت های موثر در حوزه های اجتماعی و سلامت بخش ورزشی است، افزود، پایین بودن سرانه ورزشی تبریز و اولویت بندی شورای شهر، ما را بر آن داشت که با بهره گیری از ظرفیت مجموعه، در تمام نقاط شهر، توسعه این مهم را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: در این راستا، توسعه زیرساخت‌های ورزشی تبریز را با محوریت مناطق نسبتا کم برخوردار پیش می بریم.

شهردار تبریز خبرداد: بر همین اساس تلاش می کنیم فاز اول مجموعه فرهنگی و ورزشی ۲۸ هزار متر مربعی ستارخان را در ماه پیش رو تقدیم شهروندان کنیم.

او افزود: با افتتاح هفتگی هر یک از ۵۵ پروژه ورزشی تعریف شده این دوره از  مدیریت شهری تاثیر بسزایی در توسعه این بخش خواهد داشت.

هادی مقدم زاده شهردار منطقه ۴ در این باره می گوید: مجموعه فرهنگی ورزشی ستارخان یکی از پروژه های محرومیت زدا بوده و ضمن تقویت نشاط اجتماعی، ارزش افزوده برای این منطقه پرتراکم نیز ایجاد می کند.

او به دسترسی فاز دوم این پروژه به خیابان انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: اجرای این فاز مجموعه فرهنگی ورزشی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

به گفته مقدم زاده با بهره برداری از فاز اول این مجموعه در ماه آتی، این سومین پروژه ورزشی است که در سال جاری تقدیم شهروندان این حوزه می شود.

شایان ذکر است، ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل و زمین چمن مصنوعی شهدای هوانیروز پیش از این و در سال جاری در حوزه منطقه ۴ به بهره برداری رسیده است.

  • نویسنده : آرمان همدلی