یعقوب هوشیار شهردار تبریز: یکی از ارکان سلامت روحی و روانی شهروندان ترویج فرهنگ نهالکاری است همزمان با فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و درختکاری و پویش ملی ایران سرسبز _ ایران قوی در کشور، چند اصله درخت توسط یعقوب هوشیار شهردار تبریز در حیاط مدرسه شاهد زهرای اطهر کاشته شد. به گزارش امور ارتباطات […]

یعقوب هوشیار شهردار تبریز:

یکی از ارکان سلامت روحی و روانی شهروندان ترویج فرهنگ نهالکاری است

همزمان با فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و درختکاری و پویش ملی ایران سرسبز _ ایران قوی در کشور، چند اصله درخت توسط یعقوب هوشیار شهردار تبریز در حیاط مدرسه شاهد زهرای اطهر کاشته شد.
به گزارش امور ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز، در این ویژه بر نامه درختکاری که به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز و شهرداری منطقه ۲ و نیز اداره کل آموزش و پرورش استان ترتیب یافته بود، یعقوب هوشیار شهردار تبریز طی سخنانی با اشاره به اینکه تمام تلاش و توجه مدیریت شهری به بحث سلامت شهروندان عزیز است، خاطرنشان کرد: یکی از ارکان سلامت توجه بیشتر و ترویج فرهنگ نهالکاری و حفظ محیط زیست شهری است.


وی در این زمینه لزوم همت جمعی و مشارکت همگانی در نیل به این هدف مهم و نهالکاری گسترده در سطح شهر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز و مدیریت شهری در کنار ادارات کل منابع طبیعی و آموزش و پرورش استان برای کسب توفیقات بیشتر و فراهم آوردن زمینه‌های سلامت روحی و جمعی شهروندان عزیز تبریز تلاش مضاعف دارند.