شهردار منطقه ۳ تبریز با بیان اینکه احداث پارک باغشمال وارد فاز اولیه اجرایی شد، گفت: امروز شهردار تبریز از محل احداث این پارک بازدید کرد و در جریان روند اقدامات قرار گرفت. آرمان همدلی ،داوود طالب نژاد در حاشیه بازدید شهردار از محل احداث پارک باغشمال در گفتگو با شهریار  گفت: قطعه زمین توافقی […]

شهردار منطقه ۳ تبریز با بیان اینکه احداث پارک باغشمال وارد فاز اولیه اجرایی شد، گفت: امروز شهردار تبریز از محل احداث این پارک بازدید کرد و در جریان روند اقدامات قرار گرفت.

آرمان همدلی ،داوود طالب نژاد در حاشیه بازدید شهردار از محل احداث پارک باغشمال در گفتگو با شهریار  گفت: قطعه زمین توافقی برای احداث پارک باغشمال را تحویل گرفته ایم و امروز به همراه شهردار تبریز بازدیدی از روند احیای فضای سبز این مکان داشتیم.

وی ادامه داد: زیرساخت های حفظ فضای سبز همچون شبکه آبیاری در این مکان فراهم نیست و با تاکید شهردار تبریز اقدامات برای ایجاد زیرساخت ها در اولویت شهرداری منطقه ۳ تبریز است.

طالب نژاد با اشاره به اینکه جانمایی طرح ارائه شده از طرف دفتر فنی منطقه ۳ نیز انجام می شود، ابراز داشت: این طرح امروز بررسی شد و فاز صفر و اولیه آن اجرا می شود.

وی گفت: شهرداری منطقه ۳ مصمم به اجرای این پارک مهم در این ضلع شمال شرقی چهارراه ارتش در خیابان آزادی است چراکه باعث توسعه فضای سبز منطقه می شود.

  • نویسنده : آرمان همدلی