فرمانده سپاه عاشورا با حضور در شهرداری منطقه۹ و شرکت در نشست شورای معاونین و مدیران شهرداری تبریز، از مدیریت کلان شهری در آماده سازی و بسترسازی فضاهای عمومی شهر و برگزاری شایسته رویدادهای ملی، ارزشی و فرهنگی قدردانی کرد.  جلسه شورای معاونین شهرداری تبریز با حضور سردار علی اصغر عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا و […]

فرمانده سپاه عاشورا با حضور در شهرداری منطقه۹ و شرکت در نشست شورای معاونین و مدیران شهرداری تبریز، از مدیریت کلان شهری در آماده سازی و بسترسازی فضاهای عمومی شهر و برگزاری شایسته رویدادهای ملی، ارزشی و فرهنگی قدردانی کرد.

 جلسه شورای معاونین شهرداری تبریز با حضور سردار علی اصغر عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا و یعقوب هوشیار شهردار تبریز و جمعی از معاونین ستادی، شهرداران مناطق و مدیران شهرداری در اتاق جلسه شهرداری منطقه۹ برگزار شد.

در این جلسه پس از قرائت آیاتی چند از کلام ا… مجید، یعقوب هوشیار شهردار تبریز اظهارکرد: از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مدیران و کارکنان شهرداری تبریز در مشارکت و برگزاری موفق انتخابات اخیر قدردانم.

وی افزود: شهرداری تبریز با بسیج تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود، در راستای برگزاری با شکوه رویدادهای ملی و مذهبی همت گماشته و در این راستا از ظرفیت های بالفعل خود بهره برده است.

شهردار تبریز با اشاره به برگزاری دومین کنگره سرداران و ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی طی سالجاری و ایجاد فضای معنوی ایثار و شهادت در سطح شهر، برگزاری رویدادهایی اینچنین را جزو برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز بیان کرده و حمایت ازتولید ونشرآثار مکتوب و غیر مکتوب مربوط به ادبیات پایداری را از اهم اقدامات در این راستا برشمرده و بر استمرار آن تأکید کرد.

  • نویسنده : آرمان همدلی