شهردار منطقه ۳ تبریز از تسریع روند احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره ویژه بانوان در “میدان تیر” ارتش در ضلع جنوبی بلوار شهید قاسم سلیمانی (کمربندی میانی) خبر داد.  علی قاسمی با اعلام این خبر گفت: یکی از پروژه های تعریف شده در محل میدان تیر ارتش، احداث مجموعه تفریحی و ورزشی چند منظوره ویژه بانوان […]

شهردار منطقه ۳ تبریز از تسریع روند احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره ویژه بانوان در “میدان تیر” ارتش در ضلع جنوبی بلوار شهید قاسم سلیمانی (کمربندی میانی) خبر داد.
 علی قاسمی با اعلام این خبر گفت: یکی از پروژه های تعریف شده در محل میدان تیر ارتش، احداث مجموعه تفریحی و ورزشی چند منظوره ویژه بانوان می باشد که در این راستا با حضور حکیمه غفوری عضو شورای اسلامی شهر وهمچنین مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری وکارشناسان معاونت های عمرانی وشهرسازی شهرداری تبریز طرح مشاور پروژه مورد بررسی قرار گرفته و برتسریع روند احداث این پروژه تاکید شد.
وی با بیان اینکه مجموعه تفریحی ورزشی چند منظوره ویژه بانوان با وسعت ۹۸۰ متر مربع توسط شهرداری  منطقه ۳تبریز احداث می شود، افزود: برای احداث مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی بانوان اعتباری  بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که احداث این مجموعه می تواند در پر کردن اوقات فراغت بانوان و همچنین سلامت وشادابی آنها نقش تاثیرگذار داشته باشد.
قاسمی با اعلام اینکه به زودی طرح نهایی مشاور پروژه جهت اجرا به شهرداری تحویل داده می شود، تصریح کرد: این مجموعه ویژه بانوان بوده وکاربری های مختلف ، مثل مرکز تفریحی ، رستوران ومحل اقامتی در آن تعریف شده است.
وی ادامه داد: شهرداری تبریز در سال های آتی در کنار دیگر مسائل شهری، بحث ورزش را نیز جزو ضروریات اصلی شهری قلمداد کرده است که منطقه ۳ نیز توسعه ورزش همگانی را در برنامه کاری خود قرار داده است چرا که افزایش میزان مشارکت شهروندان در چنین برنامه هایی افزایش دهنده نشاط اجتماعی است و احداث مجموعه ورزشی بانوان نیز در این راستا می باشد.

  • نویسنده : آرمان همدلی