با حضور کریم صادقزاده تبریزی، دبیر اجرایی ومجری طرحهای آموزشی خانه کارگر  تشکیلات خانه کارگر تبریز، زنگ مهر در مدرسه کار، فن و دانش تبریز نواخته شد. کریم صادقزاده تبریزی در آیین بازگشایی مدارس در نخستین روز سال تحصیلی جدید در مدرسه راهنمایی و دبیرستان و هنرستان غیر دولتی کار و فن ودانش تحت پو […]

با حضور کریم صادقزاده تبریزی، دبیر اجرایی ومجری طرحهای آموزشی خانه کارگر  تشکیلات خانه کارگر تبریز، زنگ مهر در مدرسه کار، فن و دانش تبریز نواخته شد.

کریم صادقزاده تبریزی در آیین بازگشایی مدارس در نخستین روز سال تحصیلی جدید در مدرسه راهنمایی و دبیرستان و هنرستان غیر دولتی کار و فن ودانش تحت پو شش خانه کارگر تبریز و تحت نظارت آموزش وپرورش استان با  تبریک این روز به فرزندان کارگران گفت: تلاش تمام جوامع برای رسیدن به زندگی با رفاه بیشتر و آسایش و آرامش حداکثری است که لازمه این مزیت مهم و حیاتی دستیابی به توسعه یافتگی و پیشرفت جامع  است .

وی ادامه داد: توسعه یافتگی امری جهانشمول بوده که برای حرکت در جاده توسعه یافتگی ، باید مراحل توسعه فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی را به ترتیب و با دقت طی کرد.

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر تبریز ادامه داد: رکن و پایه هر توسعه یافتگی ، توسعه فرهنگی است که در اولویت است و از طرفی کانون و مرکز ثقل توسعه فرهنگی ، آموزش است.بدون تردید آموزش صحیح و اصولی فرزندان بسیار مهم و حیاتی است.

صادقزاده تصریح کرد: خانه کارگر تبریز بر اساس رسالت و ماموریت های تعریف شده در بسط و توسعه آموزش در حوزه های مختلف فعال بوده و در حوزه آموزش مدارس نیز نگاه ویژه و ممتازی دارد.

وی گفت: بنده ضمن تبریک مجدد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ، از فرزندان و دانش آموزان آینده ساز انتظار دارم که به این باور و یقین برسیم که تنها راه رسیدن به پیشرفت و توسعه ، فقط و فقط با تلاش و پشتکار شما عزیزان میسر خواهد بود و برای تک تک عزیزان ، آرزوی سلامتی و موفقیت در تمام دوران تحصیل دارم.