انتصاب معاون اداری و مالی شرکت عمران و توسعه آذربایجان آرمان همدلی،  آقای مهندس حمید حکمتی طی حکمی از طرف مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی شرکت عمران و توسعه آذربایجان منصوب گردید. این جلسه با حضور مدیرعامل، و نماینده اداره حراست؛ معاونین و مدیران شرکت برگزار گردید.  […]

انتصاب معاون اداری و مالی شرکت عمران و توسعه آذربایجان
آرمان همدلی،  آقای مهندس حمید حکمتی طی حکمی از طرف مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی شرکت عمران و توسعه آذربایجان منصوب گردید.

این جلسه با حضور مدیرعامل، و نماینده اداره حراست؛ معاونین و مدیران شرکت برگزار گردید.  بنابراین گزارش؛ دکتر عالی‌باف مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان  جلسه معارفه معاون اداری و مالی را اینگونه شروع کرده و در ابتدای جلسه با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی افزودند : به مانند همیشه به یک نکته باید توجه داشته باشیم که فرصت خدمت به خلق الله را از دست نداده و وظایف محوله به هر کدام از همکاران و اینجانب را باید در راستای خدمت به خلق خدا انجام دهیم تا توشه‌ای برای آخرت تک تکمان باشد و رهروی مولایمان امام علی و سرباز مقام معظم رهبری باشیم.

ایشان در ادامه در توصیف شرکت عمران و توسعه آذربایجان ادامه داد : این شرکت با اجرای پروژه‌های متعدد تجاری، خدماتی و مسکونی در سطح شهر تبریز یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های شهرداری تبریز می‌باشد.
ایشان در ادامه افزودند: در راستای بهسازی و نوسازی شهری و همچنین احیای بافت حاشیه و فرسوده شهری تملک محله چوخورلار در حال انجام است و پروژه‌های عتیق ۱ و ۲ با شتاب و سرعت بسیار بالا با حمایت‌های شهردار تبریز ادامه عملیات عمرانی خود را طی می‌کند، پروژه ۶۰۰ واحد مسکونی صدرا (شهرک اندیشه) و … از پروژه‌های شرکت عمران و توسعه آذربایجان در سطح شهر تبریز می‌باشد.
دکتر عالی‌باف در پایان جلسه آقای مهندس حمید حکمتی را به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی معارفه نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.  قابل ذکر است مهندس حمید حکمتی از نیروهای خوشنام شهرداری تبریز و مدیر مالی سابق شهرداری منطقه ۷ تبریز می‌باشند .

  • نویسنده : آرمان همدلی