استاندار استان آذربایجان شرقی گفت: هدف از تخصیص ارز به نرخ دولتی، تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است. به گزارش آرمان همدلی به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مجید خدابخش در جلسه تنظیم بازار استان که با حضور مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در محل استانداری آذربایجان شرقی […]

استاندار استان آذربایجان شرقی گفت: هدف از تخصیص ارز به نرخ دولتی، تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است.

به گزارش آرمان همدلی به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مجید خدابخش در جلسه تنظیم بازار استان که با حضور مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: طبق دستورالعمل ارسالی دولت ، دبیرخانه ستاد تنظیم بازار از سازمان جهادکشاورزی به سازمان صنعت و معدن و تجارت انتقال یافت، اعضای ستاد تنظیم بازار؛ اتاق بازرگانی، برنامه و بودجه، جهادکشاورزی و صنعت و معدن و تجارت و … هستند که به صورت هفتگی جلسه برگزار می کنند.

وی گفت: هدف اتاق جنگ آمریکا که در وزارت خزانه داری آن کشور تشکیل یافته و کشورهای اسرائیل، عربستان، امارات متحده عربی و منافقین و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران، آمریکا را همراهی می کنند این است که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تحقق نیابد که به لطف خدا و رهبری نظام و اتحاد و همت مردم قهرمان ایران به این هدفشان نخواهند رسید و ما باید هوشیار باشیم.

دکتر خدابخش ادامه داد: سازمان های نظارت و تعزیرات شبانه روز محتکران را رصد کنند و هر کجا تخلفی دیدند بلافاصله به دادگستری اعلام و به تبع آن برخورد قضایی صورت پذیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که ذخایر استراتژیک کشور قابل توجه است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، تصریح کرد: نباید فرصت طلبان و سودجویان داخل کشور با نتانیاهو و ترامپ همسویی کنند و مردم را در تامین کالاهای اساسی و معیشت دچار مشکل نمایند.

وی گفت: تمام کالاهای وارداتی بایستی رصد شوند و نظارت بر حسن مصرف و پیشگیری از سوء مصرف و سودجویان به عمل آید.

دکتر خدابخش در پایان تاکید کرد: تمام تشکلها و اصناف مرتبط با تنظیم بازار در جلسات هفتگی حضور و شرکت نمایند، بانک ها با تمام توان برای بقای تولید و رونق آن همت نمایند.