آرمان همدلی ، جلسه بیمه سلامت استان باحضور وحید مجیدی مدیرکل بیمه سلامت استان و مسئولان خانه مطبوعات آذربایجان شرقی برگزار شد. مجیدی در این جلسه به بررسی مشکلات اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان در مورد بیمه سلامت پرداخت. وی ضمن تقدیر از نقش بررسی خبرنگاران و رسانه ها اظهار داشت: تمامی مسئولین امر […]

آرمان همدلی ، جلسه بیمه سلامت استان باحضور وحید مجیدی مدیرکل بیمه سلامت استان و مسئولان خانه مطبوعات آذربایجان شرقی برگزار شد.

مجیدی در این جلسه به بررسی مشکلات اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان در مورد بیمه سلامت پرداخت.

وی ضمن تقدیر از نقش بررسی خبرنگاران و رسانه ها اظهار داشت: تمامی مسئولین امر باید با اصحاب رسانه همکاری ومساعدت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به همکاری خود با رسانه ها در طی طول مدت مدیریت خود گفت: در طی ۴ سال گذشته حجم راندمان کاری  توسط روابط عمومی در مقایسه با دوره های قبل سه تا چهاربرابر گردیده و این امر مایه خشنودی است.

مدیرکل بیمه سلامت استان ضمن اعلام رضایت از عملکرد اصحاب رسانه گفت:اگر رسانه ها مسئولیت خود را به نحو کامل و شایسته به انجام برسانند یقینا این امر موجب افزایش آگاهی مردم گردیده و این امر امروزه یک ضرورت می باشد.  قطع نظر از تمامی جریانات سیاسی فعالیت مثبت و دوراندیشانه  دست اندرکاران رسانه منجر به آرامش و نحوه عملکرد آنها موجب نشاط و شادی و امید در جامعه خواهد شد.

مجیدی درادامه افزود:آحاد عموم همیشه در انتظار اخبار و رویدادهای امیدوار کننده هستند در نتیجه حاکم بودن شرایط ناگوار جامعه شاهد افزایش بیماریهای صعب العلاج در جامعه هستیم و بنظر من مردم نباید تاوان جریانات سیاسی را متحمل شوند و این امر منجر به ناامیدی و سرخوردگی روانی در جامعه خواهد شد.

وی در رابطه با اصحاب رسانه استان در مورد بیمه سلامت و همکاری و هماهنگی با اداره کل ذیربط اظهار داشت: طبق بررسی های  انجام شده عملکرد  قریب به اتفاق مطبوعات استان رضایت بخش بوده و ما بدین وسیله تقدیر تشکر خود را دررابطه باعملکرد اصحاب رسانه جهت روشن شدن افکار عمومی اعلام می داریم.

ضرورت تحت پوشش قرار دادن تمامی اصحاب رسانه و مطبوعات در استان آذربایجانشرقی بابیمه سلامت

در این گردهمایی اسد فلاح، رئیس خانه مطبوعات استان بابیان مشکلات درمانی خبرنگاران گفت: تعدادی از این افراد تحت پوشش هیچکدام از بیمه ها نیستند و این قشر در امور درمان بامشکل مواجه هستند وی تحت پوشش بیمه قرار دادن این قشراشاره نموده و خواستار ایجاد بیمه تکمیلی جهت برخورداری خبرنگاران از امکانات این بیمه  گردید.

فلاح جهت برگزاری همایش های تخصصی در حوزه سلامت، برگزاری جشنواره استانی در بخش سلامت و بیمه درمانی، اجرای کارگاه های آموزش مفاهیم بیمه ای و درمان و اجرای تورهای اصحاب رسانه ای به منظور آشنا نمودن این قشر با فعالیت های بیمه سلامت در سطح استان اعلام آمادگی نمود.

بدیهی است مدیر کل استان ضمن استماع خواسته های رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات

جهت تسهیل نمودن شرایط بیمه درمانی خبرنگاران اعلام آمادگی نموده و بر افزایش همکاری و مساعدت و مشاوره با اصحاب رسانه ای تاکید نمود.