آرمان همدلی، اسماعیل زاده شهردار سردرود گفت: رویکرد ما در حوزه ی حمل و نقل و تردد، بهبود تردد و ایمن سازی معابر شهری می باشد که این طرح به زودی از سوی شهرداری با بررسی های لازم توسط کارشناسان ذیربط و بعد ازتایید و  تصویب ، عملیاتی می شود. شهردار سردرود افزود: بهبود تردد […]

آرمان همدلی، اسماعیل زاده شهردار سردرود گفت: رویکرد ما در حوزه ی حمل و نقل و تردد، بهبود تردد و ایمن سازی معابر شهری می باشد که این طرح به زودی از سوی شهرداری با بررسی های لازم توسط کارشناسان ذیربط و بعد ازتایید و  تصویب ، عملیاتی می شود.

شهردار سردرود افزود: بهبود تردد و ایمن سازی معابر شهری از اولویت های مهمی است که توسط شهرداری عملیاتی می گردد.

وی  اضافه نمود: رویکرد ما در حوزه حمل و نقل و تردد، بهبود تردد و ایمن سازی معابر شهری است که این طرح به زودی از سوی شهرداری با بررسی های لازم توسط کارشناسان ذیربط ، بعد از تایید و تصویب عملیاتی می شود.

شهردار سردرود در ادامه گفت: از بازده های مثبت اجرای این طرح ایجاد زمینه مناسب برای تردد آسان وسایل نقلیه و عبور ایمن عابران پیاده می باشد.

اسماعیل زاده شهردار سردرود گفت: بررسی و رفع نواقص ترافیکی از جمله  نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، علائم هشدار دهنده و تجهیزات ترافیکی اقداماتی است که در این طرح اجرا خواهد گردید.