آرمان همدلی ، اولین باجه کتاب در شهر سردرود با حضور فرمانده سپاه و کلانتری این شهر، شهردار سردرود ، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهرسردرود و جمع دیگری از مردم این شهر افتتاح شد. اولین باجه کتاب در شهر سردرود با حضوربحربیگی فرمانده سپاه ، زارعان فرمانده کلانتری این شهر و همچنین اسماعیل زاده […]

آرمان همدلی ، اولین باجه کتاب در شهر سردرود با حضور فرمانده سپاه و کلانتری این شهر، شهردار سردرود ، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهرسردرود و جمع دیگری از مردم این شهر افتتاح شد.

اولین باجه کتاب در شهر سردرود با حضوربحربیگی فرمانده سپاه ، زارعان فرمانده کلانتری این شهر و همچنین اسماعیل زاده شهردار و مبصر رئیس شورای اسلامی ، دیگر اعضای شورای اسلامی شهر سردرود و جمع کثیری از مردم این شهر افتتاح شد.

مبصر رئیس شورای اسلامی و مسئول کمیته بانوان شورای شهر سردرود در افتتاح این مراسم با بیان اینکه سرانه مطالعه در شهر سردرود پایین است، افزود: ما بدنبال افزایش شوق و شور اجتماعی در زمینه کتابخوانی هستیم. به همین منظور برای اولین بار یک باجه کتاب در بازار شهیدی از محل های پر تردد  شهر سردرود ایجاد شد.

 وی گفت : این باجه کتاب با شعار های متفاوت “سردرود شهر فرهنگ و کتاب ستون فرهنگ”، “شهر من، با من بخوان” و “کتاب دریچه ای به سوی دانایی” ، ” بخوان و مرا برای خواندن دیگران به باجه برگردان” افتتاح شد.

 مبصر افزود: شعار اصلی این طرح “ببر، بخون، بیار” است و در تلاش برای افزایش مشارکت مردم در ترویج فرهنگ کتابخوانی هست.

 وی در ادامه افزود: این طرح با حمایت و مساعدت کمیته بانوان شورای اسلامی شهر و شهرداری سردرود و در راس آن روابط عمومی و اداره خدمات شهری شهرداری سردرود تکمیل شده است و از دست اندران این امرتقدیر و تشکر نمود.

اعضای کمیته بانوان شورا و تعداد کثیری از مردم شهر، چندین جلد از کتابهای خود را جهت استفاده عموم به این باجه ها سپردند.