آرمان همدلی : صادق زاده عضو شورای شهر گفت:  خوشبختانه تبریز در حال گذربه شرایط حاکم شهرهای مهم جهانی می باشد. وی گفت : باید مدیریت شهری بخصوص در حوزه حمل و نقل ، متناسب با این مرحله گذر باشد. وی افزود: بهره مندی از تجارب شهرهای بزرگ دنیا در این مورد راهبردی خواهد بود. […]

آرمان همدلی : صادق زاده عضو شورای شهر گفت:  خوشبختانه تبریز در حال گذربه شرایط حاکم شهرهای مهم جهانی می باشد.

وی گفت : باید مدیریت شهری بخصوص در حوزه حمل و نقل ، متناسب با این مرحله گذر باشد.

وی افزود: بهره مندی از تجارب شهرهای بزرگ دنیا در این مورد راهبردی خواهد بود.

مشکلات امورتاکسی رانی  علی رغم موقعیت مالی شهرداری، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: در دنیای توسعه یافته امروزه توسعه حمل و نقل عمومی ، از شاخص ها و مولفه های توسعه محسوب می گردد و شهرما بنا بدلایل متعددی نتوانسته با تکنولوژی های دنیا ، خود را به روز نموده، در نتیجه با اتکاء ومقتضیات حاکم بر شهر ما ضروری است تا نسبت به حمایت های دست اندرکاران امور وساطی نقلیه عمومی شهرمان  اقدامات لازم  صورت گیرد.

صادق زاده افزود: نظر به جامه عمل پوشیدن این امر مهم در شهرشیراز،تا حدودی از مشکلات مالی و وزندگی روزمره این گروه اجتماعی اقداماتی متناسب با موقعیت اجتماعی شان انجام گیرد.

وی اضافه کرد: درخواست تشویقی از همه همکاران جهت عملیاتی شدن این طرح به هر مسئول هدایت وسیله نقیه عمومی دو حلقه لاستیک  رایگان واگذار گردد تا با در نظر گرفتن شرایط  حاکم اقتصادی جامعه ،  تا بتوانیم به هدایت  گران وسایل نقلیه عمومی خدمتی ارائه نموده باشیم.