آرمان همدلی، بابک شریفی مدیر عامل سازمان عمران تبریزگفت: نمایشگاه قیر و آسفالت تهران BAIEX) ) از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ در تهران برگزار می گردد. وی گفت: نمایشگاه قیر و آسفالت تهران (BAIEX) تأمین کننده بخشی از نیاز امروز برای طرح، اجرا، نگهداری، دوام و پایائی بخش روسازی راه ها و سایر عملیات […]

آرمان همدلی، بابک شریفی مدیر عامل سازمان عمران تبریزگفت: نمایشگاه قیر و آسفالت تهران BAIEX) ) از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ در تهران برگزار می گردد.

وی گفت: نمایشگاه قیر و آسفالت تهران (BAIEX) تأمین کننده بخشی از نیاز امروز برای طرح، اجرا، نگهداری، دوام و پایائی بخش روسازی راه ها و سایر عملیات عمرانی است. تقریبا تمام نام های معتبر داخلی در این نمایشگاه حاضر هستند تا شرکت خود را به همراه محصولات و ماشین آلات مربوط به قیر، آسفالت، عایق ها را معرفی کنند.

شریفی افزود: در این راستا  نمایندگان سازمان عمران تبریز به عنوان بازوی توانمند شهرداری تبریز در نهضت آسفالت شهرداری تبریز با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از آخرین پیشرفتها در حوزه قیر و آسفالت و تجهیزات مربوطه  تجربیات خود را با نمایندگان سایرکلانشهرهای کشور در راستای بهبود وضعیت آسفالت به اشتراک گذاشتتند.

مدیر عامل سازمان عمران تبریز  اضافه کرد: در این بازدید مدیرعامل محترم سازمان ترافیک و جانشین معاونت فنی شهرداری تبریز وهمچنین مدیر حراست ، معاون فنی اجرائی، معاون تولید وبهره برداری همراهی کردند.