با حضور رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی و دببر اجرایی خانه کارگرکلانشهر تبریز مسابقات  فوتسال انتخابی به مناسبت هفته تربیت بدنی و دفاع مقدس  برای شرکت در مسابقات قهرمانی فوتسال کارگران کشور در تبریز پایان یافت. به گزارش واحد خبری ورزشی مسابقات انتخابی فوتسال کارگران استان به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته تربیت بدنی […]

با حضور رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی و دببر اجرایی خانه کارگرکلانشهر تبریز مسابقات  فوتسال انتخابی به مناسبت هفته تربیت بدنی و دفاع مقدس  برای شرکت در مسابقات قهرمانی فوتسال کارگران کشور در تبریز پایان یافت.

به گزارش واحد خبری ورزشی مسابقات انتخابی فوتسال کارگران استان به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته تربیت بدنی با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه ۵ تیمی برگزار شد.

مسول برگزاری مسابقات  افزود؛ در گروه یک این مسابقات تیمهای ایران خودرو تبریز، داروسازی زهراوی_ داروسازی دانا، ماشین سازی تبریز و شرکت پگاه تبریز شرکت داشتند و در گروه دو این دوره از مسابقات تیمهای هواپیمایی آتا،داروسازی شهید قاضی، شرکت مخابرات، پلیمر کیسه تبریز و کارگران مرند شرکت داشتند که تیم ها پس از انجام ۲۰ بازی به ترتیب تیمهای هواپیمایی آتا، داروسازی شهید قاضی دیدار رده بندی این دوره از مسابقات را برگزار کردند. همچنین در دیدار نهایی بین تیم های داروسازی دانا و شرکت پگاه تبریز برگزار گردید.

تیم ها پس از برگزاری این بازی ها به ترتیب تیمهای داروسازی دانا به مقام اول، تیم پگاه تبریز به مقام دوم و دو تیم هواپیمایی آتا به مقام سوم این دوره از مسابقات نائل آمدند در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که مسول جامعه کارگری وبازنشستگان کلانشهر تبریز مهندس صادقزاده و مدیرعامل شرکت داروسازی دانا و مدیران منابع انسانی شرکتها و ورزشکاران و ورزشی دوستان حضور داشتند با معرفی تیم های برتر و اهداء جوایز به تیم های منتخب این دوره از مسابقات پایان یافت.