شصت و ششمین ملاقات مردمی شهردار کلانشهر تبریز با حضور جمعی از شهروندان در ساختمان شهرداری منطقه ۳ برگزار و دستورات لازم برای رفع و رجوع مشکلات شهروندان صادر شد. ملاقات مردمی و تکریم ارباب رجوع جزو اولویت ها و خطوط قرمز مدیریت شهری است بر همین اساس یعقوب هوشیار شهردار تبریز طی دو […]

 

شصت و ششمین ملاقات مردمی شهردار کلانشهر تبریز با حضور جمعی از شهروندان در ساختمان شهرداری منطقه ۳ برگزار و دستورات لازم برای رفع و رجوع مشکلات شهروندان صادر شد.

ملاقات مردمی و تکریم ارباب رجوع جزو اولویت ها و خطوط قرمز مدیریت شهری است بر همین اساس یعقوب هوشیار شهردار تبریز طی دو سال گذشته، به صورت مستمر ملاقات های مردمی متعددی در قالب ملاقات هفتگی در شهرداری مرکز، دیدار مردمی در قالب قرارهای خدمت شهرداری و برپایی میزخدمت در مصلی اعظم امام خمینی(ره) و مساجد شهر برگزار کرده است.

در ملاقات امروز شهردار تبریز با شهروندان ساکن منطقه ۳، شهروندانی که  برای دیدار با شهردار ثبت نام کرده بودند در دیدار مردمی حضور یافتند.
یعقوب هوشیار در این دیدار دستورات لازم را برای رفع مشکل شهروندان صادر کرده و خطاب به مدیران مناطق تاکید کرد، پیگیری مداوم مشکلات شهری و مطالبات شهروندان در سریعترین زمان ممکن انجام گیرد.

گفتنی است شهروندانی که در مناطق یا سازمان های شهرداری تبریز موفق به حل مشکلات خود نشده اند، با مراجعه به اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری می توانند ثبت نام کرده و با شهردار تبریز دیدار کنند.

  • نویسنده : آرمان همدلی