مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از آغاز نصب موقت نیوجرسی‌های اتوبان شهید کسایی خبر داد. ناصر اسماعیل‌زاده در این‌باره اظهار کرد: با ابلاغ معاونت عمرانی شهرداری تبریز، کارخانه پیش‌ساخته آذربایجان از مدتی پیش تولید نیوجرسی‌های ایمن‌کننده مسیر اتوبان شهید کسایی را به جهت جلوگیری از سوانح رانندگی و ایمن‌سازی مسیر آغاز کرده است. وی ادامه […]

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از آغاز نصب موقت نیوجرسی‌های اتوبان شهید کسایی خبر داد.
ناصر اسماعیل‌زاده در این‌باره اظهار کرد: با ابلاغ معاونت عمرانی شهرداری تبریز، کارخانه پیش‌ساخته آذربایجان از مدتی پیش تولید نیوجرسی‌های ایمن‌کننده مسیر اتوبان شهید کسایی را به جهت جلوگیری از سوانح رانندگی و ایمن‌سازی مسیر آغاز کرده است.
وی ادامه داد: در این پروژه مقرر شده است که حدود ۳هزار و ۱۰۰ نیوجرسی به طول ۱۶کیلومتر تولید و نصب شود که در فاز اول ۶کیلومتر توسط اداره کل راهداری با توزیع آسفالت رویه برای نصب این نیوجرسی‌ها آماده‌سازی می‌شود.
اسماعیل‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر و تا زمان آماده‌سازی کامل مسیر توسط راهداری، نیوجرسی‌ها به صورت موقت نصب می‌شوند، گفت: پس از اتمام عملیات آسفالت‌ریزی و آماده‌سازی مسیر، نیوجرسی‌های تولید شده به صورت ثابت در محل اصلی خود نصب خواهند شد.

  • نویسنده : آرمان همدلی