شهردار منطقه ۷ تبریز از پاسخگویی بیش از ۶۷ درصد به پیام های ۱۳۷، توسط منطقه ۷ تبریز در اسفندماه خبر داد.  اصغر آدی بیگ در جلسه با با عوامل و مدیران سامانه ۱۳۷در ستاد واقع در ابوریحان، ضمن قدردانی از زحمات عوامل این سامانه اظهار کرد: شهرداری منطقه ۷ تبریز، در سامانه ۱۳۷، با […]

شهردار منطقه ۷ تبریز از پاسخگویی بیش از ۶۷ درصد به پیام های ۱۳۷، توسط منطقه ۷ تبریز در اسفندماه خبر داد.
 اصغر آدی بیگ در جلسه با با عوامل و مدیران سامانه ۱۳۷در ستاد واقع در ابوریحان، ضمن قدردانی از زحمات عوامل این سامانه اظهار کرد: شهرداری منطقه ۷ تبریز، در سامانه ۱۳۷، با به کار بستن دانش فناوری اطلاعات و با بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی در مدیریت شهری، به انجام دقیق امور شهری با مشارکت فعال شهروندان می پردازد.
وی افزود: از مزایایی که این سامانه دارد می‌‌توان به کاهش ترددهای درون شهری و آلودگی هوا،‌ صرفه جویی در وقت و هزینه،‌ ارتباطی آسان، یکسان و در طول شبانه روزی اشاره  کرد.
آدی بیگ با اشاره به تماس اهالی جنوب غرب تبریز با سامانه ۱۳۷، خاطرنشان کرد: در اسفندماه سال گذشته، معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ تبریز بیش از ۶۷ درصد به شهروندان پاسخگو بودند.
وی تاکید کرد: مدیریت شهری می‌تواند با توجه به تماس های ثبت شده  مردمی در این سامانه، به آسیب شناسی در مورد بیشترین مشکلات شهری و برنامه ریزی لازم در جهت رفع مشکلات مردمی بپردازد.
گفتنی است، در این جلسه شهردار منطقه ۷، شهرداران نواحی، معاون فنی و عمرانی منطقه، معاون خدمات شهری، بازرسی، معاون ترافیک حضور داشتند تا با این سامانه بیشتر آشنا شوند.